Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Campaigning to the New American Electorate

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Campaigning to the New American Electorate Marisa A. Abrajano
Libristo kód: 04718824
Nakladatelství Stanford University Press, dubna 2010
Compares the campaign efforts used to target Latinos with those directed at the rest of the electora... Celý popis
? points 57 b
572
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Jung - A Feminist Religion Susan Rowland / Brožovaná
common.buy 867
Public Reason and Applied Ethics Adela Cortina / Pevná
common.buy 4 808
Models of the Mind John E. Gedo / Brožovaná
common.buy 1 028

Compares the campaign efforts used to target Latinos with those directed at the rest of the electorate and focuses on televised Spanish and English-language advertising developed for the 2000 and 2004 presidential elections, as well as for dozens of congressional and statewide contests from 2000-2004. The author's research reveals exposure to these televised political ads indeed impacts whether Latinos turn out to vote and, if so, for whom they vote.

Informace o knize

Plný název Campaigning to the New American Electorate
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 210
EAN 9780804768962
ISBN 080476896X
Libristo kód 04718824
Nakladatelství Stanford University Press
Váha 295
Rozměry 152 x 229 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet