Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Call Center Operation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Call Center Operation Duane E. Sharp
Libristo kód: 04807515
Nakladatelství Elsevier Science & Technology, května 2003
Every customer-facing corporation has at least one call center. In the United States, call centers h... Celý popis
? points 206 b
2 064 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Democratic Contestation on the Margins Stephanie Matti / Pevná
common.buy 3 485
Advances in Corrosion Science and Technology Mars G. Fontana / Brožovaná
common.buy 1 540
Curves Gary Heavin / Brožovaná
common.buy 464
AFRICAN-AMERICAN WRITERS Amy Sickels / Pevná
common.buy 1 412
Adventures of Charlie Sophia Moseley / Brožovaná
common.buy 882
G-REIT - aktuelle Probleme und Loesungsansatze Stefan Gockeln / Brožovaná
common.buy 986
Capturing Contemporary Japan Satsuki Kawano / Brožovaná
common.buy 786
Catholic and Ecumenical Frederick M. Bliss / Pevná
common.buy 4 421

Every customer-facing corporation has at least one call center. In the United States, call centers handle a billion calls per year. Call Center Operation gives you complete coverage of the critical issues involved in the design, implementation, organization, and management of a customer call center. Sharp provides information on advanced technology tools for workforce management, workshop examples for training call center staff, and an analysis of the significance of the call center to overall corporate customer relationship strategies. A special feature of the book is its focus on call center case studies, describing a number of successful call center strategies and best practices, selected from various business sectors - financial, retail, healthcare, travel, technology, and others. These case studies provide useful guidelines based on successful corporate call centers that will guide you in establishing and maintaining the most effective call center operation for your enterprise. Presents key concepts and techniques, including a formal development process, in a real-world context Provides extensive management guidelines Stresses the importance of staff selection and training

Informace o knize

Plný název Call Center Operation
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2003
Počet stran 320
EAN 9781555582777
ISBN 155558277X
Libristo kód 04807515
Váha 606
Rozměry 179 x 236 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet