Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Business Strategy for the Wine Industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Business Strategy for the Wine Industry Stuart Orr
Libristo kód: 06812152
Nakladatelství VDM Verlag, dubna 2009
This book presents a multidimensional process for§developing a manufacturing strategy for wine§produ... Celý popis
? points 219 b
2 194 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


What May Have Been Gary Percesepe / Brožovaná
common.buy 328
Meanings of Death in Rabbinic Judaism David Kraemer / Pevná
common.buy 5 031
Towards Emancipation Carol Diethe / Pevná
common.buy 3 851
Lalitamba 6 Shyam / Brožovaná
common.buy 268
Nature Of The Beast Douglas McGowan / Brožovaná
common.buy 650

This book presents a multidimensional process for§developing a manufacturing strategy for wine§producers. This process can be applied to any§national industry engaged in wine, goods or service§production. The book will be of interest to managers,§industry consultants and agriculture and business§researchers. The process focuses on the competitive§priorities (bases of competition) and key decision§areas (business features over which the organisation§has control) across the industry. The process§commences with a review of prior research, followed§by in-depth interviews, an industry expert workshop,§a national level survey and follow-up interviews. It§determined that 30 different groups existed in the§Australian wine industry for whom the priorities and§decision-making areas differed significantly. It§also found that a larger number of decision areas§(23) applied to the industry than were normally§considered in the literature (7); suggesting that the§decision-making process is not normally sufficiently§broad in its consideration of decision areas. The§book also presents several strategy decision-making§process models incorporating the perspective of§priorities and decision areas.

Informace o knize

Plný název Business Strategy for the Wine Industry
Autor Stuart Orr
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 252
EAN 9783639023190
ISBN 3639023196
Libristo kód 06812152
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 372
Rozměry 152 x 229 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet