Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Building Brand Equity and Consumer Trust Through Radical Transparency Practices

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Building Brand Equity and Consumer Trust Through Radical Transparency Practices Elena Veselinova
Libristo kód: 16815339
Nakladatelství IGI Global, září 2018
Presents emerging scholarly perspectives on the role of branding in organisational contexts and tech... Celý popis
? points 656 b
6 556 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Influence With A Heart Ben Gioia / Brožovaná
common.buy 444
Scripture Doctrine of Creation Thomas Rawson Birks / Brožovaná
common.buy 769
Golden Acorns: Flight from Iran Michael Plunkett / Brožovaná
common.buy 468
Kayneisms Of Inspiration Omega Kayne / Brožovaná
common.buy 420

Presents emerging scholarly perspectives on the role of branding in organisational contexts and techniques to sustain a profitable and honest relationship with consumers. Highlighting a range of pertinent topics such as risk management, product innovation, and brand awareness, this book is ideally designed for managers, researchers, professionals, students, and practitioners.

Informace o knize

Plný název Building Brand Equity and Consumer Trust Through Radical Transparency Practices
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2018
Počet stran 392
EAN 9781522524175
ISBN 1522524177
Libristo kód 16815339
Nakladatelství IGI Global
Váha 1229
Rozměry 152 x 229 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet