Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Brands: The New Wealth Creators

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Brands: The New Wealth Creators Susannah Hart
Libristo kód: 11537868
Nakladatelství New York Univ Pr, listopadu 1997
From new brand development to brand management, from trademark protection to the role of advertising... Celý popis
? points 273 b
2 728 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Operation Market-Garden 1944 (2) Ken Ford / Brožovaná
common.buy 433
English Book 5 / Brožovaná
common.buy 154
The Arcanum Thomas Wheeler / Brožovaná
common.buy 302
Scythe of Fire Warren Wilkinson / Brožovaná
common.buy 500
Affect and Creativity Sandra Walker Russ / Brožovaná
common.buy 1 703
First, Do No Harm Lisa Belkin / Brožovaná
common.buy 253
100 Facts - Leeds Steve Horton / Brožovaná
common.buy 180
PUMP UP THE VALUUM NOFX / Audio CD
common.buy 346
Stories We Could Tell Hermann Lammers Meyer / Audio CD
common.buy 346
I Loved Thy Creation M K Bohnhoff / Brožovaná
common.buy 505
Face to Face Alison Wright / Pevná
common.buy 1 484
Around Walterboro, South Carolina Sherry J. Cawley / Brožovaná
common.buy 540
Hurentöchter Carmen Mayer / Brožovaná
common.buy 308
La Directrice de Poste Just Jean Etienne Roy / Brožovaná
common.buy 467
Every Thing Counts ANITRA PIVNICK / Brožovaná
common.buy 437

From new brand development to brand management, from trademark protection to the role of advertising and design, Brands offers a comprehensive survey of all aspects of branding. Assembling a wide range of "brand experts," this topical and authoritative collection looks, from a variety of perspectives, at the increasingly crucial role that brands have come to play in the international marketplace. How do legal systems recognize the value of brands to both consumers and producers? How has the concept of branded goods been extended successfully to embrace services and other less tangible "products"? How have some brands come to signify certain social or political ideals, and how do those ideals affect consumer loyalty? Brands thoroughly addresses these questions, demonstrating that brands are the most valuable assets of today's international companies.

Informace o knize

Plný název Brands: The New Wealth Creators
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1997
Počet stran 544
EAN 9780814755990
ISBN 0814755992
Libristo kód 11537868
Nakladatelství New York Univ Pr
Váha 499
Rozměry 165 x 244 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet