Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Branding as Communication

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Branding as Communication Susan B. Barnes
Libristo kód: 15174687
Nakladatelství Peter Lang Publishing Inc, ledna 2017
Once only a sign, technologies have helped to transform brands into symbols that we constantly encou... Celý popis
? points 242 b
2 421 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 13-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


On Retaliation Bertram Turner / Pevná
common.buy 3 840
Nanodiamonds Jean-Charles Arnault / Pevná
common.buy 6 079
A Refugee's Journey from Iraq Ellen Rodger / Pevná
common.buy 786
Bitterzarte Lust Gabriele Gremmel / Brožovaná
common.buy 275
Saugetiere in ihrem Verhaltnis zur Vorwelt Oskar Schmidt / Brožovaná
common.buy 794
Připravujeme
Vertrauen durch Aufklaerung Maria Biel / Brožovaná
common.buy 2 312
RIGBY PM PHOTO STORIES Various / Brožovaná
common.buy 2 026
Cause of All Nations Don H. Doyle / Brožovaná
common.buy 665

Once only a sign, technologies have helped to transform brands into symbols that we constantly encounter in our natural and mediated environments. Moreover, the branding of culture marks a commercialization of society. Almost everywhere we look, a brand name or logo appears. By combining a scholarly approach with case studies and examples, this text bridges the worlds of communication and business by providing a single vocabulary in which to discuss branding. It brings these ideas together into a coherent framework to enable discussions on the topic to occur in a variety of disciplines. A number of perspectives are also provided, including brands as signs and symbols, brand personality, history, communication, cognitive factors, loyalty, personal branding, community, and social issues. Providing a comprehensive overview of the branding process - from the creation of brands to analysis of their messages - readers will begin to understand the communicative impact of branding.

Informace o knize

Plný název Branding as Communication
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 204
EAN 9781433128035
ISBN 1433128039
Libristo kód 15174687
Nakladatelství Peter Lang Publishing Inc
Váha 316
Rozměry 225 x 152 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet