Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Brand Vandals

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Vandals Stephen Earl
Libristo kód: 01347807
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, října 2013
Thanks to the rise of social media, what audiences think and say about organisations has never been... Celý popis
? points 59 b
588 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Who Killed Change? Ken Blanchard / Brožovaná
common.buy 258
Graffiti: Streets Full of Art Louis Bou / Brožovaná
common.buy 539
ELI Digital Language Games / Brožovaná
common.buy 340
Historical Memory in Africa Mamadou Diawara / Brožovaná
common.buy 1 055
Manual of Lower Gastrointestinal Surgery Claude E. Welch / Pevná
common.buy 2 255
Sustainable Urban Environments Ellen Bueren / Brožovaná
common.buy 2 765
Changing Organizations Alan Cooklin / Brožovaná
common.buy 1 364
Business of Electronics Anand Kumar Sethi / Pevná
common.buy 1 540
Připravujeme
Diplomatic Chronicles of the Middle East Paul J. Hare / Pevná
common.buy 1 751
Cyber-attaque au collège. Comic Isabelle Darras / List
common.buy 369
Hydrology and Water Resources of India Sharad K. Jain / Pevná
common.buy 5 435

Thanks to the rise of social media, what audiences think and say about organisations has never been more critical. Steve Earl and Stephen Waddington's Brand Anarchy examined the impact of media change and the new reputation landscape brought about by disaffected shareholders, customers and staff voicing their opinions to a global Internet audience. The authors continue the story here with the brand vandals going one step further; mobilising themselves, and the Internet, to wage war on organisations and willfully cause lasting reputational damage. For the organisation, engagement isn't an option - it's a necessity. Brand vandals are forcing a level of dialogue that organisations, public and private, have never had to contemplate before. Smart organisations are helping to define the future of modern brand communication by retooling their public relations and communications teams to truly get to grips with the challenge of engaging audiences in a 24/7 conversation that not only answers criticism, but positively rebuilds corporate reputation. Is your organisation ready for the brand vandals?

Informace o knize

Plný název Brand Vandals
Autor Stephen Earl
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 288
EAN 9781472905208
ISBN 1472905202
Libristo kód 01347807
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 239
Rozměry 129 x 198 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet