Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Brand-Specific Leadership

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand-Specific Leadership Felicitas Morhart
Libristo kód: 06957330
Nakladatelství Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften AG, března 2009
The task of encouraging employees to build and §strengthen an organization s brand image that is,... Celý popis
? points 219 b
2 194 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Das Nervensystem der Caudofoveata (Mollusca) Emanuel Redl / Brožovaná
common.buy 1 981
US Hegemony and International Legitimacy Lavina Rajendram Lee / Brožovaná
common.buy 1 149
Informatique Appliqu e Aux Sig En Ligne Apollinaire Batouré Bamana / Brožovaná
common.buy 1 201
Inclusion educativa y perfil de formacion docente Alba Luz Hidalgo Ramirez / Brožovaná
common.buy 1 400
People on the Move Irene Gordon / Brožovaná
common.buy 325
Si un jour la vie t'arrache à moi Thierry Cohen / Brožovaná
common.buy 633
Cooking Their Culture Nora Cope / Brožovaná
common.buy 1 239
Die Reaktivierung der Vinschgerbahn Peter Hilpold / Brožovaná
common.buy 1 487
Hydraulische und numerische Modelle Detlef Aigner / Pevná
common.buy 1 733
Teacher Development John Gilbert / Pevná
common.buy 6 416

The task of encouraging employees to build and §strengthen an organization s brand image that is, §encouraging them to act as "brand champions" is a §challenge for businesses high in customer §interaction. In this effort, supervisors play a §critical role as they are the ones who need to §motivate and guide employees' brand building §behavior. But what can managers actually do to have §employees act on behalf of the corporate brand? The §author Felicitas Morhart answers this question §in a twofold way: First, in terms of what managers §should do and second, in terms of what managers are §able to do. She therefore presents results of two §studies. In a first study, she shows which §leadership style is most effective for enabling §brand-building behaviors among employees and the §psychological processes involved. In a second study, §she examines the question of whether it is §possible for managers to learn the very leadership §style that has been identified as superior in the §first study.

Informace o knize

Plný název Brand-Specific Leadership
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 152
EAN 9783838104669
ISBN 3838104668
Libristo kód 06957330
Váha 213
Rozměry 152 x 229 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet