Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Brand Fusion

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Fusion Terry Smith
Libristo kód: 38505679
Nakladatelství De Gruyter, července 2022
Brand Fusion: Purpose-driven brand strategy explores the symbiosis of theory-based, practice-informe... Celý popis
? points 108 b
1 083 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Thunderhead Neal Shusterman / Brožovaná
common.buy 249
Look Inside Our World Emily Bone / Leporelo
common.buy 234
A Painted House John Grisham / Brožovaná
common.buy 181
Cooked Michael Pollan / Brožovaná
common.buy 337
Výprodej
Brave-Tuber Vol. 2 Takahito Oosaki / Brožovaná
common.buy 229
Literarischer Reiseführer Galizien Wiatr Marcin / Brožovaná
common.buy 427
Peter Rabbit The Christmas Present Hunt Beatrix Potter / Brožovaná
common.buy 220
Frozen Planet II STEWART-SHARPE LEIS / Pevná
common.buy 436
Připravujeme Nové
The Road to Murder / Brožovaná
common.buy 405
The Painter Peter Heller / Brožovaná
common.buy 350
Construction Delays Roger C Gibson / Pevná
common.buy 6 416

Brand Fusion: Purpose-driven brand strategy explores the symbiosis of theory-based, practice-informed, and applied strategic brand management, providing an intellectual, sociological, and philosophical inquiry, as well as being a practical manual analysing how companies and consumers co-create and build sustainable brand meaning with purpose. It presents the application of insight from data-driven, customer-specific marketing research, offering both a descriptive and prescriptive mixture of contextual experience and theoretical expertise. Researched and written as an academic text for Masters' level and Executive Education, the book's theory-practice approach lends itself to a broader practitioner/executive education market that wants actionable practical insight, grounded in robust, accessible theory. As evidenced in the book's omni-subject 'fusion' approach, the authors have extensive expertise and experience in the broad conceptual, practical, and pedagogical aspects of marketing as students, managers, authors, academics, consultants and teaching across a broad marketing spectrum at every level of undegraduate, postgraduate and post-experience. Through Williams' FUZE - a unique company that specialises in (experience management) insight-driven continuous improvement through embedded organisational learning - the book draws on expertise in evaluating customer-culture-employee experiences against organisation's branding strategy through target learning, featuring a unique blend of targeted 'empirical case data', cutting-edge methodologies, and academic expertise.

Informace o knize

Plný název Brand Fusion
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2022
Počet stran 620
EAN 9783110718348
Libristo kód 38505679
Nakladatelství De Gruyter
Váha 1054
Rozměry 241 x 171 x 37
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet