Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Brand Extensions- Keys to success in international marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Extensions- Keys to success in international marketing Carolin Wobben
Libristo kód: 04336028
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., ledna 2007
Over the last decades, an increasing number of international companies have strived to capitalize on... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Connecting with Students Crystal Higgs / Pevná
common.buy 1 511
Nurturing Child and Adolescent Spirituality Karen Marie Yust / Brožovaná
common.buy 3 272
Embarrassment Of Mangoes Ann Vanderhoof / Brožovaná
common.buy 464
Furrow And Us Walter Thomas Jack / Brožovaná
common.buy 1 403
Victors' Justice Danilo Zolo / Pevná
common.buy 687
Student Cookbook Nicotext / Brožovaná
common.buy 278
Man a Machine Julien Offray de La Mettrie / Brožovaná
common.buy 586

Over the last decades, an increasing number of international companies have strived to capitalize on the value of their most real and marketable assets: their brands. Urged to withstand the pressure of intensifying global competition, various managers have

Informace o knize

Plný název Brand Extensions- Keys to success in international marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 104
EAN 9783836406291
ISBN 3836406292
Libristo kód 04336028
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 198
Rozměry 245 x 173 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet