Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Brand Co-creation, Brand Meaning, and Customer Response

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Co-creation, Brand Meaning, and Customer Response Alina Monica Condret
Libristo kód: 14211078
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2015
Dove's Campaign for Real Beauty is an innovative way of approaching the twenty-first century consume... Celý popis
? points 119 b
1 189 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Central Functions of the Ghrelin Receptor Jeanelle Portelli / Brožovaná
common.buy 4 671
Biology and Conservation of Horseshoe Crabs John T. Tanacredi / Brožovaná
common.buy 6 032
Cannibales Régis Jauffret / Brožovaná
common.buy 550
Anne de Kervan, Fin Du Xviiie Siecle Fallet-C / Brožovaná
common.buy 807

Dove's Campaign for Real Beauty is an innovative way of approaching the twenty-first century consumer who is armed with knowledge, capabilities, and a willingness to interact with companies. In experiential marketing, consumers engage with the brand and with other consumers at several levels of the co-creation of experience. The relational transactions between the brand and the consumer take place across multiple channels. However, the relationships formed in this type of marketing are subject to the sociocultural, economic, and psychological environment. The book puts into perspective the notion of stakeholder communication and stakeholder engagement in a postmodern society. Furthermore, it explores the concept of co-creation and relationship building, which represent the future of competition in the present marketplace. Dove's initiative is a revelatory business example of what it means to be proactive, stakeholder-engaged, and responsive to societal concerns. The book investigates how organizations build relationships with consumers through an innovative marketing campaign that addresses a paramount concern: the distorted view of beauty.

Informace o knize

Plný název Brand Co-creation, Brand Meaning, and Customer Response
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 112
EAN 9783659927485
Libristo kód 14211078
Váha 183
Rozměry 150 x 220 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet