Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Choice Randolph J. Trappey
Libristo kód: 02966740
Nakladatelství Springer Palgrave Macmillan, listopadu 2003
Customers use mental short cuts and they get into ruts when making product and brand choices. Brand... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Customers use mental short cuts and they get into ruts when making product and brand choices. Brand Choice provides the tools that reveal customers' automatic thoughts and how such thoughts accurately forecast brand choice. Strategic thinking by customers includes their focusing attention and introspectively telling about how, when, where, and why they buy and use brands and products. For learning customers' strategic thinking, this book advocates in situ use of the long interview method.

Informace o knize

Plný název Brand Choice
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2004
Počet stran 258
EAN 9781349523573
Libristo kód 02966740
Nakladatelství Springer Palgrave Macmillan
Váha 349
Rozměry 140 x 216 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet