Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Brand and I

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand and I Kevin Green
Libristo kód: 08868225
Nakladatelství New Generation Publishing, listopadu 2012
Demands on marketing and communications businesses continue to rise. People tell you that you are do... Celý popis
? points 47 b
468 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Are Women Human? Catharine A MacKinnon / Brožovaná
common.buy 870
Cries of Earth and Altar Charles L Bartow / Brožovaná
common.buy 407
Die Schaffnerin Jakob Wassermann / Pevná
common.buy 1 476
B, C's of the Deity Tod Edwards / Brožovaná
common.buy 356
As marcas da oralidade em textos cientificos para criancas Goncalves Silva Tathiana / Brožovaná
common.buy 1 400
Cybernetic Government Benjamin Seibel / Brožovaná
common.buy 1 268
Bildungs- und Bildungsorganisationsevaluation Helga Marburger / Brožovaná
common.buy 725
Bobbsey Twins Collection, Volume 2 Howard R Garis / Brožovaná
common.buy 709

Demands on marketing and communications businesses continue to rise. People tell you that you are doing the right thing ... yet you can still be losing volume, share and profit. Textbooks portray the scientific excellence of marketing techniques yet the reality tells a different story. Time, perhaps, for a change? Success lies in understanding the ways brands, their owners, and their users really behave, and managing those even better. This pivotal book tells you how the better management of subjectivity and the day-to-day application of simplicity can change destinies. It shows how realistic approaches to managing brand destinies can reduce waste and improve rewards. Watch as you suddenly get more value out of scarce resources in shorter timeframes. The writer synthesises the experiences of cutting-edge, high-profile teams and enterprises around the world. "The key is in recognising and managing the differences between what is effective and what is subjective. Synergise the two, streamline and simplify, and take the best of what established and emerging media and communication channels can offer you, your business and your brands. Prepare to be challenged and confronted ... but, most of all, get ready for the kinds of successful change this approach can bring." Kevin Green, author

Informace o knize

Plný název Brand and I
Autor Kevin Green
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 210
EAN 9781909395589
ISBN 9781909395589
Libristo kód 08868225
Nakladatelství New Generation Publishing
Váha 316
Rozměry 152 x 229 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet