Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Bildkommunikation als Erfolgsfaktor bei Markenerweiterungen

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Bildkommunikation als Erfolgsfaktor bei Markenerweiterungen Stephane Müller
Libristo kód: 06958206
Nakladatelství Deutscher Universitats-Verlag, srpna 2002
Stephane Müller zeigt, dass Bilder auf Grund ihrer Aktivierungswirkung und Zugänglichkeit die Akzept... Celý popis
? points 209 b
2 085 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží

Stephane Müller zeigt, dass Bilder auf Grund ihrer Aktivierungswirkung und Zugänglichkeit die Akzeptanz von Markenerweiterungen begünstigen, und präsentiert Hilfestellungen für die strategische Bildkommunikation und die Auswahl geeigneter Erweiterungsprodukte.

Informace o knize

Plný název Bildkommunikation als Erfolgsfaktor bei Markenerweiterungen
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2002
Počet stran 297
EAN 9783824476336
ISBN 3824476339
Libristo kód 06958206
Váha 388
Rozměry 148 x 210 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet