Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Beyond the Apparent Banality of the Mathematics Classroom

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Beyond the Apparent Banality of the Mathematics Classroom Colette Laborde
Libristo kód: 05257058
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., října 2010
New research in mathematics education deals with the complexity of the mathematics classroom. The cl... Celý popis
? points 440 b
4 398 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
4 3 2 1 Paul Auster / Brožovaná
common.buy 259
TOP
Adulthood Is a Myth Sarah Andersen / Brožovaná
common.buy 258
Japanese Design Motifs Matsuya Company / Brožovaná
common.buy 578
Franklin Makes a Deal Alice Sinkner / Brožovaná
common.buy 162
Race War! Gerald Horne / Brožovaná
common.buy 968
Progress in Galois Theory Helmut Voelklein / Brožovaná
common.buy 3 309
WPF Recipes in C# 2008 Sam Noble / Brožovaná
common.buy 1 123
Chinese Face of Jesus Christ: Volume 3b Roman Malek / Pevná
common.buy 4 944
Mein schwabischer Weinberg Clara Hermans / Brožovaná
common.buy 729
Machete Kills, 1 DVD (Uncut) Robert Rodriguez / DVD
common.buy 319
A nova taxonomia de Bloom Miguel Ángel de la Cruz Cruz / Brožovaná
common.buy 1 125
Tourism and Leisure Harald Pechlaner / Brožovaná
common.buy 1 540
Crossing Barriers and Bridging Cultures Arturo Tosi / Brožovaná
common.buy 1 161

New research in mathematics education deals with the complexity of the mathematics classroom. The classroom teaching situation constitutes a pertinent unit of analysis for research into the ternary didactic relationship which binds teachers, students and mathematical knowledge. The classroom is considered as a complex didactic system, which offers the researcher an opportunity to gauge the boundaries of the freedom that is left with regard to choices about the knowledge to be taught and the ways of organizing the students learning, while giveing rise to the study of interrelations between three main elements of the teaching process the: mathematical content to be taught and learned, management of the various time dimensions, and activity of the teacher who prepares and manages the class, to the benefit of the students' knowledge and the teachers' own experience.§This volume, reprinted from Educational Studies in Mathematics, Volume 59, focuses on classroom situations as a unit of analysis, the work of the teacher, and is strongly anchored in original theoretical frameworks. The contributions are formulated from the perspective of one or more theoretical frameworks but they are tackled by means of empirical investigations.§

Informace o knize

Plný název Beyond the Apparent Banality of the Mathematics Classroom
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 325
EAN 9781441937889
ISBN 1441937889
Libristo kód 05257058
Váha 516
Rozměry 155 x 235 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet