Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Beyond Listening - Learning the Secret Language of Focus Groups

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Beyond Listening - Learning the Secret Language of  Focus Groups Bonnie Goebert
Libristo kód: 04890519
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, prosince 2001
A groundbreaking guide to making one of marketing's most important resources more effective When kid... Celý popis
? points 108 b
1 081 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Art Of Lego Design Jordan Schwartz / Brožovaná
common.buy 578
Quicksilver Companies Alan Griffiths / Pevná
common.buy 1 616
Our Toxic Legacy Beatrice Trum Hunter / Brožovaná
common.buy 426
New Imperialism Robert Biel / Brožovaná
common.buy 1 793
In Search of a Lost Avant-Garde Matti Bunzl / Pevná
common.buy 2 831
Ethics in Forensic Science J C Upshaw Downs / Pevná
common.buy 2 758
Britain and European Integation Since 1945 Stephen George / Brožovaná
common.buy 1 613
Der Zauberer von Oz, 1 DVD Blanche Sewell / DVD
common.buy 190
Forgotten Sisterhood Audrey Thomas McCluskey / Pevná
common.buy 1 737

A groundbreaking guide to making one of marketing's most important resources more effective When kids in a Nabisco focus group told researchers that they always separated their Oreos before they ate them, the researchers recommended that the company develop a cookie that couldn't be taken apart. Fortunately, in this case, Nabisco didn't heed the researchers' advice. Each year, companies spend a billion dollars on focus groups designed to ferret out consumer motivation, and, according to expert Bonnie Goebert, in many cases they're throwing their money away. In this fascinating book, Goebert, a highly respected moderator with three decades of experience with focus groups, explains what's wrong with how companies use the information. More importantly, she draws on her own experiences with clients like the New York Times, Tropicana, Maxwell House, Colgate, Maybelline, Lipton, Federal Express, and scores of other prestigious accounts to provide simple clear-cut guidelines on how companies of just about any size can use focus groups to capture the hearts and minds of consumers. Bonnie Goebert (Southampton, NY) heads her own focus group consulting firm.

Informace o knize

Plný název Beyond Listening - Learning the Secret Language of Focus Groups
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2001
Počet stran 240
EAN 9780471395621
ISBN 0471395625
Libristo kód 04890519
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 522
Rozměry 168 x 236 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet