Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Beliefs and Attitudes Toward Advertising in India

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Beliefs and Attitudes Toward Advertising in India Sandeep Vij
Libristo kód: 07138652
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2011
Advertising beliefs are the building blocks of attitude toward advertising in general. Advertising h... Celý popis
? points 198 b
1 981 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Defining Beauty Ian Jenkins / Pevná
common.buy 862
Iota Cycle Russell Lutz / Pevná
common.buy 594
Tom's Book Robert Olsen / Brožovaná
common.buy 769
Bewegung & Sport - Trends im Unterricht Erich Frischenschlager / Brožovaná
common.buy 2 128
Development of the Visual System of the Albino Rat Jobst Sievers / Brožovaná
common.buy 3 037
Historic English Churches Geoffrey R Sharpe / Pevná
common.buy 4 872
Connecting Children Bhopal / Pevná
common.buy 4 754
Computer-Aided Power Systems Analysis George Kusic / Pevná
common.buy 5 675
Aptitud Agronomica del Agua Residual y Lodos Generados En Una Edar Manas Ramirez Maria Pilar / Brožovaná
common.buy 1 921

Advertising beliefs are the building blocks of attitude toward advertising in general. Advertising has to rise above from just being a source of information. This means that advertisement contents and appeals used need more thinking. The advertising strategies must be based on identifying and anticipating the belief factors regarding advertising and the aspirations of the consumers. The macro goal of advertisers should be to develop messages that can best market their products while building positive attitudes toward advertising. Such attitudes can influence an individual s attitude toward specific advertisements, the brand and ultimately the purchase. People with more favourable attitudes toward advertising in general find specific advertisements more acceptable, informative and enjoyable. To foster positive attitudes, the informative and entertainment value of advertising should be increased. This study also corroborates the view that, to be effective, advertisements should be informative, entertaining and credible. The importance of psychographic variables in determining the attitude toward advertising has been brought to the fore by the study.

Informace o knize

Plný název Beliefs and Attitudes Toward Advertising in India
Autor Sandeep Vij
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 368
EAN 9783659129575
Libristo kód 07138652
Váha 564
Rozměry 150 x 220 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet