Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Behavioral Economics of Brand Choice Victoria K. James
Libristo kód: 04551107
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN, června 2007
Understanding consumer choice is central to modern marketing, thought and practice. This volume pres... Celý popis
? points 154 b
1 540 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Awesome Engines: Big Digger ABC Margaret Mayo / Brožovaná
common.buy 208
Boy of a Thousand Faces Brian Selznick / Brožovaná
common.buy 166
Roses Love Garlic Louise Riotte / Brožovaná
common.buy 320
Jumpin' Jim's Ukulele Masters Jim Beloff / Brožovaná
common.buy 540
Severe Spondylolisthesis J. Harms / Brožovaná
common.buy 1 540
Islam in der Moderne Wolfgang G. Lerch / Brožovaná
common.buy 564
Basic Thinking Wilmer MacNair / Pevná
common.buy 3 936
Children of the Dream Audrey T. Edwards / Brožovaná
common.buy 436
My Double Life Sarah Bernhardt / Brožovaná
common.buy 1 176
China's Rise - Challenges and Opportunities Derek J. Mitchell / Pevná
common.buy 839
Catholic High Schools James L. Heft / Pevná
common.buy 1 664
Girls Come Marching Home Kirsten Holmstedt / Brožovaná
common.buy 505

Understanding consumer choice is central to modern marketing, thought and practice. This volume presents a ground-breaking approach to the analysis of brand choice which is relevant to both marketing practice and social science. This unique analysis reveals the causes of consumer choice that underlie patterns of brand selection; the role of price and non-price elements of the marketing mix in influencing brand choice; a novel means of describing the structure of markets in terms of the combination of utilitarian and symbolic benefits consumers obtain from their purchases and a new means of analyzing consumer behaviour in terms of elasticity of demand.

Informace o knize

Plný název Behavioral Economics of Brand Choice
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2007
Počet stran 292
EAN 9780230006836
ISBN 0230006833
Libristo kód 04551107
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN
Váha 548
Rozměry 140 x 216 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet