Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Be Your Own Brand: Achieve More of What You Want by Being More of Who You Are

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Be Your Own Brand: Achieve More of What You Want by Being More of Who You Are David McNally
Libristo kód: 04350116
Nakladatelství Berrett-Koehler, ledna 2011
This bestselling work describes how the art and science of brand building is typically identified wi... Celý popis
? points 48 b
475 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 11-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Why Men Love Bitches Sherry Argov / Brožovaná
common.buy 337
TOP Výprodej
In the Blink of An Eye Walter Murch / Brožovaná
common.buy 416
TOP
JUJUTSU KAISEN OFF CHARACTER GUIDE AKUTAMI GEGE / Brožovaná
common.buy 354
On A Sunbeam Tillie Walden / Pevná
common.buy 632
The Virtue of Nationalism Yoram Hazony / Pevná
common.buy 542
Modern CMake for C++ / Brožovaná
common.buy 1 226
Goodnight Hockey Michael Dahl / Leporelo
common.buy 208
Připravujeme
Form Book Borries Schwesinger / Pevná
common.buy 1 005
Healing Springs Nathaniel Altman / Brožovaná
common.buy 441
Bionisch bauen Jan Knippers / Pevná
common.buy 712
Sustainable Tourism HAWKINS / Pevná
common.buy 6 139
Musical Structure and Design Cedric T. Davie / Brožovaná
common.buy 692
Wild Desert Coloring Book Kenneth J Spengler / Brožovaná
common.buy 126

This bestselling work describes how the art and science of brand building is typically identified with businesses, products, and services, but that personal and professional relationships can also be seen and managed in this very practical and effective light. The authors present "personal brand management" as a real-life professional development tool that creates and reinforces strong, enduring relationships fueled by each individual's core values and beliefs. McNally and Speak show how to conceive, convey, and manage a distinctive, relevant, and consistent personal brand-an accurate reflection of who you really are.This revised edition leverages its past success (brand equity) to take advantage of the increased acceptance of personal brand as a personal and career development framework and for creating a competitive edge. Drawing on eight additional years of research and experience, the authors offer new information emphasizing the importance of relationship alignment; differentiating between a brand and a strong brand, and showing how social networks have impacted the branding process and how to use social networking to build a strong brand.

Informace o knize

Plný název Be Your Own Brand: Achieve More of What You Want by Being More of Who You Are
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 168
EAN 9781605098104
ISBN 1605098108
Libristo kód 04350116
Nakladatelství Berrett-Koehler
Váha 226
Rozměry 139 x 215 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet