Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Basic Neuromarketing with Case Studies on Developing Hit Products

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Basic Neuromarketing with Case Studies on Developing Hit Products Saeran Doh
Libristo kód: 16220321
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2016
This book uses a neuromarketing perspective to examine STP and 4P strategies. In neuromarketing parl... Celý popis
? points 58 b
578 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Výprodej
Scent Marketing Patrick Leimgruber / Brožovaná
common.buy 1 048
Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience Dr Thomas Zoega Ramsoy / Brožovaná
common.buy 997
IWO JIMA MEMORIAL Gerald Hoberman / Pevná
common.buy 173
Companion to Ancient Epic Foley / Pevná
common.buy 6 831
Nano Drug Delivery to Brain Cancer Meysam Ebrahimi / Brožovaná
common.buy 861
Case Studies in Archaeology and World Religion Timothy Insoll / Brožovaná
common.buy 1 984
Daccapo Dario Franceschini / Brožovaná
common.buy 479
Consumer Experiences and Emotion Management Avinash Kapoor / Brožovaná
common.buy 467

This book uses a neuromarketing perspective to examine STP and 4P strategies. In neuromarketing parlance, "market" means providing products and services by way of brain activation and triggering consumer satisfaction. Consumer purchasing decisions are largely controlled by the brain, and often the subconscious has a greater influence over purchase choices than the conscious mind. In order to manage marketing strategies more efficiently, marketers seek to better understand how brain activation relates to purchasing behavior. Accordingly, companies in a variety of industries are working on promoting product sales by exploring clues through investigating brain functions. This book focuses on basic neuromarketing theory, and includes case studies of breakthroughs in hit product development.

Informace o knize

Plný název Basic Neuromarketing with Case Studies on Developing Hit Products
Autor Saeran Doh
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 88
EAN 9783330068056
Libristo kód 16220321
Váha 150
Rozměry 150 x 220 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet