Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Balanced Brand

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Balanced Brand John Foley
Libristo kód: 04921192
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, ledna 2006
Companies usually assume if their sales are good, then their brand and reputation must be strong. Bu... Celý popis
? points 62 b
624 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Cure for Obamacare Sally C. Pipes / Brožovaná
common.buy 154
Contemporary Authors New Revision Series Gale Editor / Pevná
common.buy 15 244
John Lardner Reader John Lardner / Brožovaná
common.buy 426
Compound Specific Stable Isotope Analysis Safdar Bashir / Brožovaná
common.buy 2 218

Companies usually assume if their sales are good, then their brand and reputation must be strong. But all too often, they don't have a clear understanding of the values that drive brand and reputation and actually sustain long-term profitability and growth. This leaves companies vulnerable to dangerous backlash between corporate values, and those of their stakeholders: customers, employees, shareholders, media, government, and community. Even well-known and seemingly successful brands and reputations have suffered from this backlash (e.g. Nike and overseas sweatshops, Wal-Mart and unfair employment practices, McDonald's and obesity issues.) Every stakeholder applies their personal and professional values to judge the performance of a company. Branding expert John Foley has developed the "BalancedBrand System", which helps companies assess corporate values, identify potential flashpoints, and align values to build a stronger brand and reputation. "BalancedBrand" identifies and helps manage the forces that will change the way business does business. Foley and co-author Julie Kendrick have created new tools that build and protect brands and reputations.

Informace o knize

Plný název Balanced Brand
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2006
Počet stran 208
EAN 9780787983093
ISBN 0787983098
Libristo kód 04921192
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 474
Rozměry 161 x 235 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet