Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Automobile Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Automobile Marketing Anders Parment
Libristo kód: 06828247
Nakladatelství VDM Verlag, října 2009
This book deals with Automobile Marketing and how distribution contributes to manufacturers and dea... Celý popis
? points 219 b
2 194 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Art of Archer Sterling Archer / Pevná
common.buy 660
Courtleroy. Anne Beale / Brožovaná
common.buy 661
Defences of the Weak (Routledge Revivals) Thomas Mathiesen / Pevná
common.buy 5 493
Becoming Biliterate Bobbie Kabuto / Pevná
common.buy 5 862
Battle for the Beginning John F. MacArthur / Brožovaná
common.buy 346
Collected Works of Thomas Carlyle. Thomas Carlyle / Brožovaná
common.buy 680

This book deals with Automobile Marketing and how distribution contributes to manufacturers and dealers competitiveness. Based on a thorough analysis of the automobile industry, different distribution solutions are investigated through applying a framework of four strategic issues. First, the pressure to keep distribution costs low while conveying a clear brand message gives rise to decisions on solus or multi franchising. Second, the choice of either selling through one channel that is likely to be committed to the brand, or through multi channels, meaning competition among channels. Third, the choice of selling the products through own outlets or through franchised dealers, the latter giving rise to conflicting interests. Fourth, the choice of mechanisms for coordinating channel members efforts and knowledge exchange. The findings are presented as four distribution chain configurations: the brand-based chain, the efficiency-based chain, the flexibility-based chain and the premium aspiration chain, the latter representing an inferior strategy by trying to be a premium brand while lacking attractive products.

Informace o knize

Plný název Automobile Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 408
EAN 9783639202496
ISBN 363920249X
Libristo kód 06828247
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 594
Rozměry 152 x 229 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet