Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Attention, Attitude, and Affect in Response To Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Attention, Attitude, and Affect in Response To Advertising Eddie M. Clark
Libristo kód: 09406690
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, dubna 2015
Linked from the days of their origins, psychology and advertising developed as independent disciplin... Celý popis
? points 198 b
1 982 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží

Linked from the days of their origins, psychology and advertising developed as independent disciplines at almost the same time in the late nineteenth century. Providing an important arena in which psychologists have tested methods and theories, advertising

Informace o knize

Plný název Attention, Attitude, and Affect in Response To Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 338
EAN 9781138876156
ISBN 9781138876156
Libristo kód 09406690
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 476
Rozměry 152 x 229 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet