Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

At the Chef's Table

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha At the Chef's Table Vanina Leschziner
Libristo kód: 09235701
Nakladatelství Stanford University Press, června 2015
This book is about the creative work of chefs at top restaurants in New York and San Francisco. Base... Celý popis
? points 95 b
946 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Der Islam im Morgen- und Abendland - 2. Band A. Müller / Brožovaná
common.buy 1 189
Vaughan Williams and the Vision of Albion Wilfrid Mellers / Pevná
common.buy 1 300
Murder in a Cathedral Ruth Dudley Edwards / Brožovaná
common.buy 489
Das KMU-Handbuch Marc Grüninger / Pevná
common.buy 768
Musician's Secret Litty Mathew / Brožovaná
common.buy 288
Plant Virus and Viroid Diseases in the Tropics K. Subramanya Sastry / Brožovaná
common.buy 4 671
Green Polyurethanes & Biocomposites Hyoe Hatakeyama / Pevná
common.buy 8 076
Religion Under Attack Nigel Leaves / Brožovaná
common.buy 544
Zuruckforderung der Denkfreiheit Johann Gottlieb Fichte / Brožovaná
common.buy 215
Misericordia Benito Pérez Galdós / Brožovaná
common.buy 301
Environment and Politics Professor Timothy Doyle / Pevná
common.buy 5 586

This book is about the creative work of chefs at top restaurants in New York and San Francisco. Based on interviews with chefs and observation in restaurant kitchens, the book explores the question of how and why chefs make choices about the dishes they put on their menus. It answers this question by examining a whole range of areas, including chefs' careers, restaurant ratings and reviews, social networks, how chefs think about food and go about creating new dishes, and how status influences their work and careers. Chefs at top restaurants face competing pressures to deliver complex and creative dishes, and navigate market forces to run a profitable business in an industry with exceptionally high costs and low profit margins. Creating a distinctive and original culinary style allows them to stand out in the market, but making the familiar food that many customers want ensures that they can stay in business. Chefs must make choices between these competing pressures. In explaining how they do so, this book uses the case study of high cuisine to analyze, more generally, how people in creative occupations navigate a context that is rife with uncertainty, high pressures, and contradicting forces.

Informace o knize

Plný název At the Chef's Table
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 272
EAN 9780804787970
ISBN 0804787972
Libristo kód 09235701
Nakladatelství Stanford University Press
Váha 524
Rozměry 160 x 239 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet