Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Antecedents of business-to-business e-commerce adoption and its effect

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Antecedents of business-to-business e-commerce adoption and its effect Haseba Hamad
Libristo kód: 16220470
Nakladatelství Noor Publishing, listopadu 2016
Business-to-business (B2B) e-commerce adoption has become a necessity for most small and medium-size... Celý popis
? points 189 b
1 894
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Les Tissus Faconnes Huard-C-L / Brožovaná
common.buy 348
Literature of the Indian Diaspora Vijay Mishra / Pevná
common.buy 4 808
Dizajn izdelij iz stekla v tehnologii f'juzinga Viktoriya Dajneko / Brožovaná
common.buy 1 001
Liebeslust Veronika Schmidt / Kniha
common.buy 504
Fischerboote in Niendorf (Puzzle) Joachim Hasche / Hra
common.buy 764
Legitimitatspraxis Matthias Lemke / Brožovaná
common.buy 1 030
Hindi to Punjabi Machine Translation System Vishal Goyal / Brožovaná
common.buy 1 873
Catalytic Chemistry (WSE) B.C. Gates / Brožovaná
common.buy 5 483
Liebestanz Christian Ferch / Brožovaná
common.buy 306
Last King of Earth Andreas a Paris / Pevná
common.buy 963
Market Experience Robert E. Lane / Pevná
common.buy 1 915
Life Sentence Kenneth "Whitey" Gardner / Brožovaná
common.buy 379

Business-to-business (B2B) e-commerce adoption has become a necessity for most small and medium-sized enterprises (SMEs), allowing them to gain and sustain competitive advantage in a dynamic competitive environment. Accepting the fact that B2B is adopted at different levels based on different resources leads to the acceptance that competitive advantage is gained and sustained on a level consistent with the level of adoption. This study employs quantitative method based on the positivism philosophy and deductive approach. A questionnaire survey technique was used to collect the data from the American and Egyptian manufacturing SMEs. Moreover, it used structural equation modelling with a sample of 320 and 260 manufacturing SMEs in the United States of America and Egypt respectively.

Informace o knize

Plný název Antecedents of business-to-business e-commerce adoption and its effect
Autor Haseba Hamad
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 344
EAN 9783330856455
Libristo kód 16220470
Nakladatelství Noor Publishing
Váha 530
Rozměry 150 x 220 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet