Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Anonymous Agencies, Backstreet Businesses, and Covert Collectives

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Anonymous Agencies, Backstreet Businesses, and Covert Collectives Craig R. Scott
Libristo kód: 04719234
Nakladatelství Stanford University Press, března 2013
Many of today's organisations "live in public"; they devote extensive resources to branding, catchin... Celý popis
? points 216 b
2 160 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 11-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Study Skills in English Student's book Michael Wallace / Brožovaná
common.buy 421
Design Since 1945 Peter Dormer / Brožovaná
common.buy 506
Bruno Fonseca Karen Wilkin / Pevná
common.buy 2 200
Kyng Alisaunder vol I Text G. V. Smithers / Pevná
common.buy 1 814
Street Meeting Mark Wild / Brožovaná
common.buy 1 100
Pennsylvania Randall M. Miller / Brožovaná
common.buy 1 383

Many of today's organisations "live in public"; they devote extensive resources to branding, catching the public eye, and capitalising on the age of transparency. But, at the same time, a growing number of companies and other collectives are flying under the radar, concealing their identities and activities.This book offers a framework for thinking about how organisations and their members communicate identity to relevant audiences. Considering the degree to which organisations reveal themselves, the extent to which members express their identification with the organisation, and whether the audience is public or local, author Craig R. Scott describes collectives as residing in "regions" that range from transparent to shaded, from shadowed to dark. Taking a closer look at groups like EarthFirst!, the Church of Scientology, Alcoholics Anonymous, the KKK, Skull and Bones, U.S. special mission units, men's bathhouses, and various terrorist organisations, this book draws attention to shaded, shadowed, and dark collectives as important organisations in the contemporary landscape.

Informace o knize

Plný název Anonymous Agencies, Backstreet Businesses, and Covert Collectives
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 272
EAN 9780804781381
ISBN 0804781389
Libristo kód 04719234
Nakladatelství Stanford University Press
Váha 499
Rozměry 152 x 229 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet