Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Analyzing and comparing transactional and relationship marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Analyzing and comparing transactional and relationship marketing Fotini Mastroianni
Libristo kód: 16191330
Nakladatelství Grin Publishing, listopadu 2016
Essay from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM... Celý popis
? points 44 b
439 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 6-8 dnů

30 dní na vrácení zboží

Essay from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, , language: English, abstract: In today's modern business environment, the development of close and long-term relationships is a strategy which aims at creating competitive advantage and the successful revival of businesses. The scientific field of marketing has created "relationship marketing" which deals with the study of these relationships. The present essay focuses on analyzing and comparing transactional and relationship marketing. It presents the IMP Group interaction approach which is considered as one of the most prevalent approaches of relationship marketing. The IMP Group approach is analyzed and more specifically its implementation in the purchasing process is studied. IBM is the company that is taken as an implementation example of the IMP Group approach. In IBM's case study relationship marketing and IMP Group approach are successfully implemented and are in full accordance with the relevant theory.

Informace o knize

Plný název Analyzing and comparing transactional and relationship marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 20
EAN 9783668427044
ISBN 3668427046
Libristo kód 16191330
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 44
Rozměry 148 x 210 x 1
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet