Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Analytisches Customer Relationship Management in Kreditinstituten

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Analytisches Customer Relationship Management in Kreditinstituten Simone Kerner
Libristo kód: 06984298
Nakladatelství Deutscher Universitats-Verlag, července 2002
Nachlassende Kundenbindung stellt auch Kreditinstitute vor neue Herausforderungen im Marketing. Ein... Celý popis
? points 212 b
2 122
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sport Psychology David Tod / Brožovaná
common.buy 707
Japanese Woodblock Flower Prints Tanigami Konan / Brožovaná
common.buy 607
Double Flame Octavio Paz / Brožovaná
common.buy 338
1914 A Neville Hilditch / Brožovaná
common.buy 349
Pan-Africanism in Barbados Rodney Worrell / Brožovaná
common.buy 324
Bolivar's Right Hand Patrick Wilson Gore / Brožovaná
common.buy 307
30 Day Guide To Paleo Cooking Bill Staley / Brožovaná
common.buy 574
Anthropology: The Basics Peter Metcalf / Pevná
common.buy 3 351
Dgor Kurt E. Jäger / Brožovaná
common.buy 2 902
Enchoria 8 (1978) Sonderband Erich Lüddeckens / Brožovaná
common.buy 2 500
Sweatshop Laura Hapke / Brožovaná
common.buy 1 133
Prayer for People Who Can't Sit Still William Tenny-Brittian / Brožovaná
common.buy 438

Nachlassende Kundenbindung stellt auch Kreditinstitute vor neue Herausforderungen im Marketing. Ein analytisches Customer Relationship Management (CRM), das mittels moderner Datenverarbeitungskonzepte wie Data Warehouse, OLAP und Data Mining die vorhandenen Datenbestände nutzt, stellt eine wichtige Voraussetzung für ein wirkungsvolles Kundenbindungsmanagement dar.§Ausgehend von den wichtigsten Kundenbindungsdeterminanten stellt Simone Kerner grundlegende analytische Informationssysteme vor und untersucht ihren Einsatz. Sie leitet mit Hilfe zentraler CRM-Steuerungsgrößen kundenlebenszyklusorientierte CRM-Strategien ab und zeigt ihre Umsetzung in konkrete CRM-Maßnahmen durch entsprechende Marketing-Mix-Instrumente auf. Die notwendige Kontrolle der Maßnahmeneffizienz und -effektivität einschließlich der Implikationen eines Kundenbeziehungscontrollings erfolgt durch Gegenüberstellung zentraler Kosten- und Nutzengrößen.

Informace o knize

Plný název Analytisches Customer Relationship Management in Kreditinstituten
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2002
Počet stran 435
EAN 9783824476077
ISBN 382447607X
Libristo kód 06984298
Váha 553
Rozměry 148 x 210 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet