Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Vážení zákazníci, z důvodu státního svátku není dnes zákaznická podpora k dispozici. Vašim požadavkům se budeme věnovat následující pracovní den. Děkujeme za pochopení.

Analytics and Dynamic Customer Strategy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Analytics and Dynamic Customer Strategy John F Tanner
Libristo kód: 02608106
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, června 2014
Key decisions determine the success of big data strategy§§Dynamic Customer Strategy: Big Profits fro... Celý popis
? points 128 b
1 282
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Key decisions determine the success of big data strategy§§Dynamic Customer Strategy: Big Profits from Big Data is a comprehensive guide to exploiting big data for both business-to-consumer and business-to-business marketing. This complete guide provides a process for rigorous decision making in navigating the data-driven industry shift, informing marketing practice, and aiding businesses in early adoption. Using data from a five-year study to illustrate important concepts and scenarios along the way, the author speaks directly to marketing and operations professionals who may not necessarily be big data savvy. With expert insight and clear analysis, the book helps eliminate paralysis-by-analysis and optimize decision making for marketing performance.§§Nearly seventy-five percent of marketers plan to adopt a big data analytics solution within two years, but many are likely to fail. Despite intensive planning, generous spending, and the best intentions, these initiatives will not succeed without a manager at the helm who is capable of handling the nuances of big data projects. This requires a new way of marketing, and a new approach to data. It means applying new models and metrics to brand new consumer behaviors. Dynamic Customer Strategy clarifies the situation, and highlights the key decisions that have the greatest impact on a company's big data plan. Topics include:§Applying the elements of Dynamic Customer Strategy§Acquiring, mining, and analyzing data§Metrics and models for big data utilization§Shifting perspective from model to customer§§Big data is a tremendous opportunity for marketers and may just be the only factor that will allow marketers to keep pace with the changing consumer and thus keep brands relevant at a time of unprecedented choice. But like any tool, it must be wielded with skill and precision. Dynamic Customer Strategy: Big Profits from Big Data helps marketers shape a strategy that works.

Informace o knize

Plný název Analytics and Dynamic Customer Strategy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 256
EAN 9781118905739
ISBN 1118905733
Libristo kód 02608106
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 446
Rozměry 236 x 162 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet