Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Analysis of the Linguistic & Extra Linguistic of Advertising Discourse

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Analysis of the Linguistic & Extra Linguistic of Advertising Discourse Magret Jongore
Libristo kód: 06976267
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2010
This study sort to analyze the linguistic and the extra-linguistic features of the advertising disco... Celý popis
? points 117 b
1 168 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Compendium of Practical Astronomy H. J. Augensen / Brožovaná
common.buy 1 540
Technoculture and Critical Theory Simon Cooper / Brožovaná
common.buy 1 619
Dutch Elm Disease Research James L. Sherald / Brožovaná
common.buy 3 037
About Children and Children-No-Longer Paula Heimann / Brožovaná
common.buy 1 473
Beyond the Blast Furnace Amit Chatterjee / Pevná
common.buy 18 057
Walter Scott / Pevná
common.buy 12 018
Omnipotence for the Millions Brook (Assistant Professor of Asian Religion and Philosophy at Northwestern University) Ziporyn / Brožovaná
common.buy 327
Once Around is All You Get James F Lichtman / Brožovaná
common.buy 347
Two Koreas and the United States Wonmo Dong / Brožovaná
common.buy 1 354
Thoughts on India at aamjanata.com Vidyut Kale / Brožovaná
common.buy 829

This study sort to analyze the linguistic and the extra-linguistic features of the advertising discourse .The major research method opted for was the qualitative survey where the questioner used in soliciting information. The Critical Discourse Analysis was the dominant theoretical framework adopted. This approach emphasizes the analysis of power relations in discourse community. The C.D.A. managed to bring to the fore the components of inter-textuality, mood element, ideological aspect inherent in advertising discourse. Data gathered from the research was analyzed using to a larger extent narratives.The approach qualitative, holistic in approach favours the capturing of the exact words rather turning the findings to wholly statistically form which does not reveal the feelings and some of the unique findings inherent in explanations. The other findings were analysed using tables, graphical illustrations presented in the form of graphs, pie charts, and ven diagrams. The statistical element cannot wholly be ignored for they bring out the exact statistical figures obtained in terms of the sample used.

Informace o knize

Plný název Analysis of the Linguistic & Extra Linguistic of Advertising Discourse
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 92
EAN 9783846527764
Libristo kód 06976267
Váha 155
Rozměry 150 x 220 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet