Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Analyse der Kundenzufriedenheit

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Analyse der Kundenzufriedenheit Julia Leupold
Libristo kód: 06833035
Nakladatelství VDM Verlag, května 2010
Anhand dieser Arbeit lässt sich erkennen, wie man durch gezielte Analysen bzw.Umfragen wichtige Date... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Puccini Michele Girardi / Pevná
common.buy 3 481
Nietzsche and Islam Roy Jackson / Pevná
common.buy 5 308
Exquisite Politics Maureen Seaton / Brožovaná
common.buy 303
Chinese Space Policy Zhen Li / Brožovaná
common.buy 1 982
Laurence Sterne / Brožovaná
common.buy 1 677
Immobilien-Leasing Renate Kainberger / Brožovaná
common.buy 1 487
Spiritual Disciplines Larry Sibley / Brožovaná
common.buy 278
THE BARANAGAR JUTE MILL KILLINGS Soumendra Narain Bagchi / Brožovaná
common.buy 1 709
Toxic Friends Susan Shapiro Barash / Brožovaná
common.buy 447
Researching Primary Education: Methods and Issues Rosemary Webb / Brožovaná
common.buy 1 802
Business-Government Relations in Prewar Japan Peter von Staden / Pevná
common.buy 5 310
Dickinson Jane Donahue Eberwein / Brožovaná
common.buy 981

Anhand dieser Arbeit lässt sich erkennen, wie man durch gezielte Analysen bzw.Umfragen wichtige Daten oder Meinungen zur Zufriedenheit von Kunden erzielen kann.Durch diese Ergebnisse lassen sich verschiedene Ansatzpunkte zur Verbesserung feststellen und optimieren. Die Zunahme an der Bedeutung der Kundenzufriedenheit wird nicht abreißen, sondern in der kommenden Zeit weiter anwachsen. Gerade in Zeiten der Krise sind zufriedene Kunden die Basis wirtschaftlicher Erfolge. Durch die Befragungen im Rahmen des Leipziger Wasserfestes wurden Informationen auf einer breiten Basis gewonnen, die für die Ausrichtung der weiteren Leipziger Wasserfeste von hoher Bedeutung sind. Durch eine regelmäßige Durchführung von Analysen bzw. Umfragen lassen sich Erfolgskontrollen der einzelnen Optimierungsversuche erkennen und weitere Kritikpunkte aufdecken. Die Veränderungen lassen sich dadurch messbar gestalten.

Informace o knize

Plný název Analyse der Kundenzufriedenheit
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 100
EAN 9783639255935
ISBN 3639255933
Libristo kód 06833035
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 159
Rozměry 152 x 229 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet