Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Integrated Marketing Communication Case Study of a Small Daily Newspaper

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Integrated Marketing Communication Case Study of a Small Daily Newspaper Natalie Barfuss
Libristo kód: 06884282
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., května 2008
This is a multi-method case study of a small, localnewspaper, which in the last several years has de... Celý popis
? points 219 b
2 194 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Engineering Design Mooneyan John / Brožovaná
common.buy 1 403
Verfassungsreform im Einheitsstaat Michael Münter / Brožovaná
common.buy 2 085
Four Essays on the Economics of Height Martin Hiermeyer / Brožovaná
common.buy 1 659
Truth About William Shakespeare David Ellis / Pevná
common.buy 2 202
Solo Debut / Brožovaná
common.buy 743
Probiotics Adam S. Kim / Brožovaná
common.buy 3 645

This is a multi-method case study of a small, localnewspaper, which in the last several years has developed innovativeproduct design changes and experienced an increase in itscirculation. Quantitative and qualitative data were gatheredthrough several phases of research including interviews and asurvey. Several major findings emerged from the study. First, theresults extend application of theory in mass communication andintegrated marketing communication (IMC), particularly the workdone by Philip Meyer, Don Schultz and the Readership Institute atNorthwestern University. Second, this study provides a completepicture of the marketing mix for this newspaper, which extendscurrent literature that addresses only individual aspects. Third,in evaluating these contact points, this study contributes customerinsights specific to not only this newspaper but also to broaderindustrial applications. Fourth, this study provides benchmarkingtools for additional research including a reader behavioral score(RBS) and ranking of RBS-motivating experiences. Fifth, the resultsof this study build the knowledgeof readership with possibleinsight for other small newspapers.

Informace o knize

Plný název Integrated Marketing Communication Case Study of a Small Daily Newspaper
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 268
EAN 9783836479707
ISBN 3836479702
Libristo kód 06884282
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 363
Rozměry 152 x 229 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet