Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

An Economic Analysis Of Production and Marketing of Aggregatum Onion

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha An Economic Analysis Of Production and Marketing of Aggregatum Onion Amarnath Surendranath
Libristo kód: 15200957
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2015
An economic analysis of Small onion study was taken up in the Perambalur district of Tamil Nadu. The... Celý popis
? points 133 b
1 330 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Languages and Languaging in Deaf Education Ruth Swanwick / Brožovaná
common.buy 1 460
Aesthetic Medicine Marie Keuchel / Brožovaná
common.buy 1 577
Jericho Jack Canfora / Brožovaná
common.buy 441
Brant Ken Bruen / Brožovaná
common.buy 369
Le Petit-Margny "" / Brožovaná
common.buy 364
Comment reussir ses etudes en comptabilite Sylvie Deslauriers / Brožovaná
common.buy 567
Roliath Amber Schunk Clubb / Brožovaná
common.buy 643
Sedia Rosa Annita Kus / Brožovaná
common.buy 406
Připravujeme
Sitte und Sprache als Phaenomene des Geistigen Seins Barbara Pischel / Brožovaná
common.buy 2 166
Errante en la sombra / Brožovaná
common.buy 516

An economic analysis of Small onion study was taken up in the Perambalur district of Tamil Nadu. The net income was Rs.105928.92 per ha. Cost of production per kg was Rs.7.49 and the net return per kg was Rs. 7.62.The total post-harvest losses in small onion cultivation were 7.63 Kg./Q.The effect of climate changes in small onion production was positively influenced by the rain fall and maximum temperature. Planting material, nitrogen, phosphorus, potash, plant protection and irrigation contributed significant influence on yield of small onion. Mean technical efficiency of small onion cultivation was 96.20 per cent in Constant Returns To Scale and 97.10 in Variable Returns To Scale. Mean scale efficiency efficiency of aggregatum onion was 96.70. Marketing channel I was the efficient marketing channel which was due to better pricing mechanism, lesser price spread due to absence of intermediaries and better regulation. From the ARIMA (2,1,2) model, the forecasted value was high during the month of September with Rs. 3681.11 per quintal followed by the months of October and November.The major production constraints identified were non-availability of labour and higher wage rate.

Informace o knize

Plný název An Economic Analysis Of Production and Marketing of Aggregatum Onion
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 132
EAN 9783659949401
Libristo kód 15200957
Váha 215
Rozměry 150 x 220 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet