Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

American Televangelism and Participatory Cultures

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha American Televangelism and Participatory Cultures Denis J. Bekkering
Libristo kód: 24840234
Nakladatelství Springer Nature Switzerland AG, prosince 2019
This book examines unintended participatory cultures and media surrounding the American televangelis... Celý popis
? points 173 b
1 732
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Power and Counter Power in Europe Susanne Pernicka / Brožovaná
common.buy 1 157
Collected Works of Walter Pater: Imaginary Portraits Lene Ostermark-Johansen / Pevná
common.buy 5 308
Mumkin und Mumumkin Ingeborg Leonie Entzian Brožovaná
common.buy 396
Don't Marry Me To A Plowman! Patricia Jeffery / Pevná
common.buy 4 544
My Poetic Blessings in Three Parts MR Michael Anthony Melice / Brožovaná
common.buy 222
Frejdu i ne snilos' Jurij Monarha / Brožovaná
common.buy 954
My Soul Live To You Ben Granfelt / Audio CD
common.buy 509
Practical Quantum Electrodynamics Douglas M. Gingrich / Brožovaná
common.buy 2 239

This book examines unintended participatory cultures and media surrounding the American televangelists Robert Tilton and Tammy Faye Bakker-Messner. It brings to light heavily ironic fan followings; print, audio, and video projects; public access television parodies; and other comedic participatory practices associated with these controversial preachers from the 1980s onwards. For Tilton's ministry, some of these activities and artifacts would prove irksome and even threatening, particularly an analog video remix turned online viral sensation. In contrast, Bakker-Messner's "campy" fans - gay men attracted to her "ludicrous tragedy" - would provide her unexpected opportunities for career rehabilitation. Denis J. Bekkering challenges "supply-side" religious economy and branding approaches, suggestions of novelty in religion and "new" media studies, and the emphasis on sincere devotion in research on religion and fandom. He also highlights how everyday individuals have long participated in public negotiations of Christian authenticity through tongue-in-cheek play with purported religious "fakes."

Informace o knize

Plný název American Televangelism and Participatory Cultures
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 228
EAN 9783030131241
Libristo kód 24840234
Váha 454
Rozměry 148 x 210 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet