Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Amazon Town TV

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Amazon Town TV Brian P Hinote
Libristo kód: 05134037
Nakladatelství University of Texas Press, března 2013
In 1983, anthropologist Richard Pace began his fieldwork in the Amazonian community of Gurupa one ye... Celý popis
? points 80 b
800 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Dreams Must Explain Themselves Ursula K. Le Guin / Brožovaná
common.buy 482
Soy Realidad - Poems Tomaž Šalamun / Brožovaná
common.buy 336
Towards an Optical Internet Admela Jukan / Pevná
common.buy 4 671
Using Mixed Methods David Plowright / Pevná
common.buy 3 549
Joe's Luck Always Wide Awake Horatio Alger / Brožovaná
common.buy 622
Tubular Wire Welding David Widgery / Pevná
common.buy 3 774
Furniture Care and Conservation Robert F. McGiffin / Brožovaná
common.buy 1 455
Japanese Law J. Mark Ramseyer / Pevná
common.buy 2 935
Towards a Justice with a Human Face Marcel Storme / Brožovaná
common.buy 3 037

In 1983, anthropologist Richard Pace began his fieldwork in the Amazonian community of Gurupa one year after the first few television sets arrived. On a nightly basis, as the community's electricity was turned on, he observed crowds of people lining up outside open windows or doors of the few homes possessing TV sets, intent on catching a glimpse of this fascinating novelty. Stoic, mute, and completely absorbed, they stood for hours contemplating every message and image presented. So begins the cultural turning point that is the basis of Amazon Town TV, a rich analysis of Gurupa in the decades during and following the spread of television. Pace worked with sociologist Brian Hinote to explore the sociocultural implications of television's introduction in this community long isolated by geographic and communication barriers. They explore how viewers change their daily routines to watch the medium; how viewers accept, miss, ignore, negotiate, and resist media messages; and how television's influence works within the local cultural context to modify social identities, consumption patterns, and worldviews.

Informace o knize

Plný název Amazon Town TV
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 224
EAN 9780292762046
ISBN 0292762046
Libristo kód 05134037
Nakladatelství University of Texas Press
Váha 510
Rozměry 152 x 229 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet