Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Advertising Chris Hackley
Libristo kód: 01264484
Nakladatelství SAGE Publications Inc, října 2009
The study of advertising is a heated and expansive forum, with research diverging along methodologic... Celý popis
? points 1477 b
14 770 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Advertising Concept Book Pete Barry / Pevná
common.buy 634
Discussions and More Penny Ur / Brožovaná
common.buy 1 624
Anthony Trollope y Analisis del Discurso Anderzon Medina Roa / Brožovaná
common.buy 1 375
Cities of God Graham Ward / Brožovaná
common.buy 1 481
Disappearance of the Dowry Muriel Nazzari / Pevná
common.buy 2 160
Cloister and the Hearth ... Second Edition. Charles Reade / Brožovaná
common.buy 661
14 Ways to Accomplish Your Mission Lavern Nepaul / Brožovaná
common.buy 327

The study of advertising is a heated and expansive forum, with research diverging along methodological, semantic and often political lines. This eclectic, extensive and inclusive collection draws together the diverse literature with a view to organising and making sense of the state of play of advertising research, with papers drawn not only from the major international advertising journals, but also widely across the social sciences. Accommodating statistical, behavioural and interpretive perspectives, this three-volume set is organized into three broad categories. Volume one looks at advertising management, including creativity, agency-client relations, campaign planning and effectiveness, media planning and brand communications. Volume two looks at the cultural influence of advertising, including its ideological character, theoretical influences, and cross-cultural aspects. Volume three looks at advertising science: the experimental and survey data-gathering methods involved in measuring advertising effectiveness.

Informace o knize

Plný název Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 1312
EAN 9781412934299
ISBN 141293429X
Libristo kód 01264484
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 2380
Rozměry 156 x 234 x 247
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet