Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Advertising Worldwide

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Advertising Worldwide Ingomar Kloss
Libristo kód: 01567485
Nakladatelství Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, listopadu 2000
Each company expanding its activities to foreign countries and advertising its products faces the qu... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Twisted Love Ana Huang / Brožovaná
common.buy 259
TOP
The Richest Man In Babylon George S. Clason / Brožovaná
common.buy 213
TOP Připravujeme
Tombland C. J. Sansom / Brožovaná
common.buy 304
Fermat's Last Theorem Simon Singh / Brožovaná
common.buy 298
Introducing Translation Studies Munday / Brožovaná
common.buy 1 267
Kairos / Pevná
common.buy 445
Educating Rita Willy Russell / Brožovaná
common.buy 322
Vintage Fishing Reels of Sweden Daniel Skupien / Pevná
common.buy 1 019
My Dad Wrote a Porno Jamie Morton / Pevná
common.buy 401
Sleeping Chinese Bernd Hagemann / Brožovaná
common.buy 234
Computer Networking : Principles, Protocols and Practice Olivier Bonaventure / Brožovaná
common.buy 1 048
Polish-Lithuanian State, 1386-1795 Daniel Z. Stone / Pevná
common.buy 1 891
First Principles Herbert Spencer / Pevná
common.buy 1 301

Each company expanding its activities to foreign countries and advertising its products faces the question of how to do it. The book addresses the following questions: What are the social, cultural or religious particularities of advertising and advertising practices? Are there any taboos? What about legal restrictions? How is the advertising infrastructure? Are there any institutions, federations or boards of advertising? What about the availability of media? How are media data collected? What are the methods of gaining advertising data? How can specific target groups be addressed? Are there any specific habits in using media? The book offers comprehensive information on advertising conditions in Australia, Belgium, Finland, France, Germany, India, Japan, Mexico, Russia, South Africa, Taiwan, and the USA. It is written by specialists from these countries.

Informace o knize

Plný název Advertising Worldwide
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2000
Počet stran 294
EAN 9783540677130
ISBN 3540677135
Libristo kód 01567485
Váha 1350
Rozměry 155 x 235 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet