Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Advertising, Society, and Consumer Culture

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Advertising, Society, and Consumer Culture Joyce M. Wolburg
Libristo kód: 06301515
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, dubna 2010
Suitable for courses in Advertising and Society, this title develops an integrated perspective that...
? points 669 b
6 694 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Recruitment and Selection in the Public Sector Mireille Daoud / Brožovaná
common.buy 1 893
Erinnerung - Mythos - Medialität Claudia Jünke / Brožovaná
common.buy 1 585
Self-Initiated Expatriation Maike Andresen / Pevná
common.buy 5 586
Deep Change Gerald Ponder / Pevná
common.buy 2 930

Suitable for courses in Advertising and Society, this title develops an integrated perspective that gives students a framework for understanding past, present, and future issues in advertising communications.

Informace o knize

Plný název Advertising, Society, and Consumer Culture
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 224
EAN 9780765615466
ISBN 9780765615466
Libristo kód 06301515
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 540
Rozměry 152 x 229 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet