Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Advertising, Society, and Consumer Culture

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advertising, Society, and Consumer Culture Joyce M. Wolburg
Libristo kód: 06301514
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, března 2010
Designed as a core textbook for courses in Advertising and Society, dvertising, Society, and Consume... Celý popis
? points 220 b
2 204 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Designed as a core textbook for courses in Advertising and Society, dvertising, Society, and Consumer Culture develops an integrated perspective that gives students a framework for understanding past, present, and future issues in advertising communications. It covers the entire range of social, political, cultural, regulatory, and economic issues that surround advertising and its role in modern society.

Informace o knize

Plný název Advertising, Society, and Consumer Culture
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 224
EAN 9780765615473
ISBN 9780765615473
Libristo kód 06301514
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 322
Rozměry 154 x 231 x 34
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet