Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market Simren Matharu
Libristo kód: 06839717
Nakladatelství VDM Verlag, března 2011
This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Kona Heat Gregory Kishel / Brožovaná
common.buy 386
Dienstleistungsinnovationen Christian Linder / Brožovaná
common.buy 1 239
Frankreich-Jahrbuch 1997 Deutsch-Französisches Institut / Brožovaná
common.buy 1 948
Ransom of Love LACY JOANNA / Brožovaná
common.buy 427
On Lincoln / Brožovaná
common.buy 749
Softwares of Positive Thinking Praveen Verma / Brožovaná
common.buy 152
Killers / Brožovaná
common.buy 849
Breast Cancer Nutrition René Smalberger / Brožovaná
common.buy 1 487

This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion brand adverts using different ethnic models. The research aimed to identify whether branded labels are a crucial influential factor in fashion purchasing and if so how influential to ethnic consumers are they. The results capture the motivations, feelings and perceptions, justifying ethnic consumer purchase behavior. It was important for the researcher to gain attitudes towards current and future representation of ethnic minorities represented in fashion advertisements in order to establish ethnic advertising for fashion brands in terms of ethnic consumers considering these brands. This subject illustrates the importance that ethnic identity and culture of the respondents play a key role in the ethnic consumer behaviour towards fashion brand advertising. The findings highlight key areas that fashion companies could gain if they understood different ethnic groups to give them a competitive edge over other brands and satisfy the needs of the British ethnic demographic in the UK.

Informace o knize

Plný název Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 116
EAN 9783639330021
ISBN 3639330021
Libristo kód 06839717
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 190
Rozměry 230 x 154 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet