Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Advertising at War

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advertising at War Inger L. Stole
Libristo kód: 04869662
Nakladatelství University of Illinois Press, listopadu 2012
Inger L. Stole challenges the notion that advertising disappeared as a political issue in the United... Celý popis
? points 90 b
903 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


In Borrowed Light Barbara Keating / Brožovaná
common.buy 322
Seeing Hitler's Germany Kristin Semmens / Pevná
common.buy 4 398
Pension Plans and Employee Performance Richard A. Ippolito / Pevná
common.buy 1 912
Charles James Fox L.G. Mitchell / Pevná
common.buy 6 990
Foundations of Genetic Algorithms 2001 (FOGA 6) Worthy N. Martin / Pevná
common.buy 4 330
Call To Arms Allan Mallinson / Brožovaná
common.buy 322
Making History Brian Friel / Brožovaná
common.buy 322
Telecom Management in Emerging Economies Murali Krishna Medudula / Pevná
common.buy 3 089
Concise Encyclopedia of Judaism Dan Cohn-Sherbok / Brožovaná
common.buy 870
Images and Enterprise Reese V. Jenkins / Brožovaná
common.buy 1 404

Inger L. Stole challenges the notion that advertising disappeared as a political issue in the United States in 1938 with the passage of the Wheeler-Lea Amendment to the Federal Trade Commission Act, the result of more than a decade of campaigning to regulate the advertising industry. She suggests that the war experience, even more than the legislative battles of the 1930s, defined the role of advertising in U.S. post-war political economy and the nation's cultural firmament. Using archival sources, newspapers accounts, and trade publications, Stole demonstrates that the post-war climate of political intolerance and reverence for free enterprise quashed critical investigations into the advertising industry. While advertising could be criticized or lampooned, the institution itself became inviolable. Inger L. Stole is an associate professor of communications at the University of Illinois at Urbana-Champaign and the author of Advertising on Trial: Consumer Activism and Corporate Public Relations in the 1930s. A volume in the series The History of Communication, edited by Robert W. McChesney and John C. Nerone

Informace o knize

Plný název Advertising at War
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 280
EAN 9780252078651
ISBN 0252078659
Libristo kód 04869662
Váha 460
Rozměry 230 x 153 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet