Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Advertising and Society - An Introduction 2e

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advertising and Society - An Introduction 2e Carol J Pardun
Libristo kód: 02292333
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, srpna 2013
Now revised and updated to reflect the impact of emerging technologies, this new edition of Adverti... Celý popis
? points 155 b
1 552 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Supercommunicators / Brožovaná
common.buy 402
TOP
Doodle Chaos Irvin Ranada / Brožovaná
common.buy 347
TOP
Reconnecting to The Source Ervin Laszlo / Brožovaná
common.buy 388
TOP
Apollo Floris Heyne / Pevná
common.buy 1 113
Farewell to Arms Ernest Hemingway / Brožovaná
common.buy 366
Grammar and Punctuation Ages 5-7 Sarah Lindsay / Brožovaná
common.buy 123
Business Etiquette in Brief Ann Marie Sabath / Brožovaná
common.buy 310
Second Mountain David Brooks / Brožovaná
common.buy 288
Translation - Theory and Practice Daniel Weissbort / Brožovaná
common.buy 2 559
Homo Videns GIOVANNI SARTORI / Brožovaná
common.buy 444
Inwestowanie w jednej lekcji Mark Skousen / Brožovaná
common.buy 305
Harper y el paraguas mágico CERRIE BURNELL / Brožovaná
common.buy 325
At Home in Thrush Green Miss Read / Brožovaná
common.buy 293
Chuck's Dinosaur Tinglers Chuck Tingle / Brožovaná
common.buy 274
Two Saints Arun Shourie / Pevná
common.buy 761
Accidental Sorcerer K E Mills / Brožovaná
common.buy 377

Now revised and updated to reflect the impact of emerging technologies, this new edition of Advertising and Society: Controversies and Consequences examines the evolution of advertising and its influence on society. Expanded with five new chapters covering the impact of emerging technologies, including the evolution of Direct to Consumer (DTC) pharmaceutical advertising; product placement in various media; and the growing intrusiveness of Internet marketing Explores a broad range of topics including alcohol, tobacco, and sex in advertising; the pros and cons of negative political adverts; advergrames; and the use of stereotypes Examines the impact of advertising through its distinctive 'point/counterpoint' format --designed to spark discussion and help students understand the complexities of the issues being presented Lends substantial clarity to the subject, uniquely balancing criticism and practice within one text Includes chapter-level overviews and summaries of the topic history and key issues, along with student-friendly features such as ideas for papers and questions for discussion

Informace o knize

Plný název Advertising and Society - An Introduction 2e
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 310
EAN 9780470673096
ISBN 0470673095
Libristo kód 02292333
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 484
Rozměry 174 x 243 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet