Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Advertised Mind

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advertised Mind Erik Plessis
Libristo kód: 04138908
Nakladatelství Kogan Page Ltd, července 2008
Advertising research organizations have been trying for years to measure the effectiveness of advert... Celý popis
? points 97 b
967 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Star Wars Legends: Labyrinth of Evil James Luceno / Brožovaná
common.buy 180
Ageless Suzanne Somers / Brožovaná
common.buy 398
Art and Science of Negotiation Raiffa / Brožovaná
common.buy 893
Skimming Stones Rob Cowen / Brožovaná
common.buy 258
Francis Bacon John Russell / Brožovaná
common.buy 530
Advances in Military Sociology Giuseppe Caforio / Pevná
common.buy 5 591
Shetland - North Mainland Ordnance Survey / Mapa
common.buy 493
Assertiveness At Work Kate Back / Brožovaná
common.buy 2 095
Assertiveness Pocketbook: 2nd Edition Max Eggert / Brožovaná
common.buy 358
Připravujeme
House of Angels Freda Lightfoot / Brožovaná
common.buy 237
Sherlock Effect Young / Pevná
common.buy 4 944
Antitrust Policy versus Economic Power J.W. Aarts / Brožovaná
common.buy 3 037
300+ Sizzling Icebreakers Michael Puffett / Brožovaná
common.buy 405

Advertising research organizations have been trying for years to measure the effectiveness of advertising. "The Advertised Mind" draws on the very latest research into the workings of the human brain undertaken by psychologists, neurologists and artificial intelligence specialists. Author Erik du Plessis uses this research to suggest why emotion is such an important factor in establishing a firm memory of an advertisement and predisposing consumers to buy the brand that is being advertised. He also draws on the findings of Adtrack's world-famous database of responses to over 30,000 TV commercials (the largest in the world). He explores what 'ad-liking' really means, and suggests how this paradigm about the role of emotion has resulted in a continued effort to obtain maximum return from advertising spend.

Informace o knize

Plný název Advertised Mind
Autor Erik Plessis
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 256
EAN 9780749450243
ISBN 074945024X
Libristo kód 04138908
Nakladatelství Kogan Page Ltd
Váha 400
Rozměry 157 x 234 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet