Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Advances in Services Marketing and Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Advances in Services Marketing and Management Swartz
Libristo kód: 04687048
Nakladatelství Emerald Publishing Limited, května 1996
This series is dedicated to topics such as service quality, internal marketing, service design, huma... Celý popis
? points 430 b
4 303 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Piano In The Pyrenees Tony Hawks / Brožovaná
common.buy 382
After the Empire Emmanuel Todd / Brožovaná
common.buy 891
Big Black Penis Shawn Taylor / Brožovaná
common.buy 336
Holy Ignorance Olivier Roy / Pevná
common.buy 1 498
El burlador de Sevilla Tirso De Molina / Brožovaná
common.buy 540
Three By the Sea Mini Grey / Brožovaná
common.buy 237
Charles Reasoner Nursery Rhymes Pack A of 4 Charles Reasoner / Leporelo
common.buy 724
Prayers for a Planetary Pilgrim Edward Hays / Brožovaná
common.buy 505
Ballparks of North America Michael Benson / Brožovaná
common.buy 1 248
Broken Promises Robert Tillman / Pevná
common.buy 1 257
Germaine de Stael in Germany Judith E. Martin / Pevná
common.buy 4 058
Redistribution Recession Casey Mulligan / Pevná
common.buy 2 414
City at Its Limits Daniella Gandolfo / Brožovaná
common.buy 1 020
Dictionary of Literary Biography, Vol 308 Charles Oliver / Pevná
common.buy 16 053

This series is dedicated to topics such as service quality, internal marketing, service design, human resources practices and service systems, using theoretical research and the results of empirical studies. This volume concentrates on the effect on information technology on services performance, service quality, new service development, brand loyalty, and fair service. It also covers the relational aspects of services management such as the customer contact, customer-supplier relationships, and the social aspect of customer service loyalty.

Informace o knize

Plný název Advances in Services Marketing and Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1996
Počet stran 388
EAN 9780762300099
ISBN 0762300094
Libristo kód 04687048
Nakladatelství Emerald Publishing Limited
Váha 719
Rozměry 156 x 234 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet