Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Kniha Advances in National Brand and Private Label Marketing Francisco J. Martínez-López
Libristo kód: 10929055
Nakladatelství Springer International Publishing AG, června 2016
This book presents the latest research on national brand and private label marketing, in the form of... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Imagine Me Gone Adam Haslett / Brožovaná
common.buy 386
Innovation Reinvented Roger Miller / Pevná
common.buy 1 232
Der heilige Bruno Tillmann Prüfer / Brožovaná
common.buy 393

This book presents the latest research on national brand and private label marketing, in the form of original, rigorous and relevant contributions from the 2016 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona. It covers retailing-related topics, such as brand naming and packaging decisions, price elasticity, positioning, branding, consumer behavior, economic crisis, strategies in growth, and mature private labels.§

Informace o knize

Plný název Advances in National Brand and Private Label Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 161
EAN 9783319399454
ISBN 9783319399454
Libristo kód 10929055
Váha 2701
Rozměry 155 x 235 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet