Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Kniha Advances in National Brand and Private Label Marketing Francisco Martinez-Lopez
Libristo kód: 09301158
Nakladatelství Springer International Publishing AG, června 2015
This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Book of Jasher J H Parry / Pevná
common.buy 1 175
Shulton City Jose Galileo Martinez / Brožovaná
common.buy 515
Corduroy Don Freeman / Pevná
common.buy 426
Crystal Tears John Newland / Pevná
common.buy 847
Ode Baroque Et Litanie Tonique Ve Winter / Brožovaná
common.buy 387
All I Want Is a Job! Mary Gatta / Pevná
common.buy 2 865
1914 JOHN OXENHAM / Pevná
common.buy 921
Dreaming the Biosphere Rebecca Reider / Brožovaná
common.buy 950
Bulletins a Macmoires de La Sociactac Obstactricale Et Gynaccologique De Paris Obstactricale Et Gynaccologique De Paris / Brožovaná
common.buy 680
L'ecrivain national / Brožovaná
common.buy 289
General Theory of Dirichlet's Series G. H. Hardy / Brožovaná
common.buy 795

This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing. It covers a wide range of topics, including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. It addresses diverse areas of application, such as brand naming and packaging decisions, price elasticity, positioning, branding, consumer motivation, online communities, economic crisis, strategies in growth and mature private labels. The contributions are organized according to the following themes: consumer behaviour, strategic decisions, branding, market trends and theoretical research. The book presents a collection of original, rigorous and relevant contributions from the 2015 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona.§

Informace o knize

Plný název Advances in National Brand and Private Label Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 211
EAN 9783319201818
ISBN 3319201816
Libristo kód 09301158
Váha 349
Rozměry 155 x 235 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet