Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Advances in Advertising Research IX

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Advances in Advertising Research IX Verolien Cauberghe
Libristo kód: 19612533
Nakladatelství Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, července 2018
This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertisi... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Boots & Roses Myla Jackson / Brožovaná
common.buy 252
Old French Ironwork Edgar B. Frank / Pevná
common.buy 1 878

This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. It specifically relates to the increasing power of consumers in the (digital) marketing process and discusses the challenges this may bring to advertisers. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 16th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Ghent (Belgium) in June 2017. The conference gathered more than 160 participants from over 30 countries all over the world.

Informace o knize

Plný název Advances in Advertising Research IX
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2018
Počet stran 353
EAN 9783658226800
ISBN 3658226803
Libristo kód 19612533
Váha 606
Rozměry 148 x 210 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet