Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Account Management Key- Strategic- and Global Account Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Account Management Key- Strategic- and Global Account Management Heinz Willand
Libristo kód: 06815056
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., července 2008
The research project contains three books. §§The first one will give an overview on the current Acco... Celý popis
? points 189 b
1 893 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Naučte se investovat Daniel Gladiš / Brožovaná
common.buy 220
Key Account Management - The Definitive Guide 3e Malcolm McDonald / Brožovaná
common.buy 1 258
Key Account Management Peter Cheverton / Brožovaná
common.buy 1 285
Key Account Management Rolf Bickelmann / Brožovaná
common.buy 1 676
Air Pollution Modeling and Its Application XII Sven-Erik Gryning / Brožovaná
common.buy 6 032
Successful Key Account Management In A Week Grant Stewart / Brožovaná
common.buy 322
Account Management - Sales 12.5 Ken Langdon / Brožovaná
common.buy 438

The research project contains three books. §§The first one will give an overview on the current Account management (Key-, Strategic- and Global) literature, which is the basic knowledge for companies who have or planning to establish an account management system. It give an understanding of important subjects for account management such as top management support, the account manager, the account teams and the buyer/seller relationship. §§The second one a survey within the telecom supplier market in Germany, because of a wide implementation of account management. The survey recognize and discuss important issues and provide a broadly defined information requirements structure. §§The third one focuses on interviews conducted within the test and measurement equipment manufacturer market in Germany and identifies the kind of information requirements that are perceived to increase the competitive advantage. Recommendations given for information requirements in such a way that companies can build their account management information system on the ground of the given recommendations. §§A book for every company, top manager, account manager and account management team members.

Informace o knize

Plný název Account Management Key- Strategic- and Global Account Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 176
EAN 9783639056068
ISBN 363905606X
Libristo kód 06815056
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 245
Rozměry 152 x 229 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet