Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha According to the Book Gilbert A. Valverde
Libristo kód: 01415059
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., listopadu 2002
How are curriculum policies translated into opportunities to learn in the classroom?§According to th... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Dragon Ball 35 Akira Toriyama / Brožovaná
common.buy 161
Die Einheit hinter den Gegensätzen Hermann Hesse / Pevná
common.buy 244
'Conservative Revolutionaries' B Theriault / Pevná
common.buy 3 851
Evolution from Cellular to Social Scales Arne T. Skjeltorp / Brožovaná
common.buy 4 671
Broadband Communications Paul J. Kühn / Pevná
common.buy 6 032
Grundung der DDR Frithjof Böhle-Holzapfel / Brožovaná
common.buy 1 082
Acoustical Imaging J.P. Jones / Pevná
common.buy 2 255
Interpreting the Internet Elisabeth Jay Friedman / Brožovaná
common.buy 948
Kinder der Charisma Sebald Weindl / Brožovaná
common.buy 946
Lehrversuch BwR Skonto Thomas Windhoevel / Brožovaná
common.buy 936

How are curriculum policies translated into opportunities to learn in the classroom?§According to the Book presents findings from the largest cross-national study of textbooks carried out to date - the curriculum analysis of the 1995 Third International Mathematics and Science Study (TIMSS). This study included a detailed, page-by-page, inventory of the mathematics and science content, pedagogy, and other characteristics collected from hundreds of textbooks in over forty countries.§Drawing on these data, the authors investigate the rhetorical and pedagogical features of textbooks to understand how they promote and constrain educational opportunities. They investigate how textbooks are constructed and how they structure diverse elements into prescriptions for teaching practice.§The authors break new ground in understanding textbooks in terms of different educational opportunities that they make possible. The book examines policy implications from these new understandings. In particular, conclusions are offered regarding the role of textbooks in curriculum-driven educational reform, in light of their role as promoters of qualitatively distinct educational opportunities.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet