Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis Phillip Weber
Libristo kód: 01631501
Nakladatelství Grin Verlag, srpna 2010
This report does not claim to be a complete analysis of Abercrombie & Fitch Co, but it provides a ge... Celý popis
? points 46 b
462 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Tesařské spoje Manfred Gerner / Brožovaná
common.buy 293
Sankarea Vol. 4 Mitsuru Hattori / Brožovaná
common.buy 237
Why I Hate Abercrombie & Fitch Dwight A. McBride / Brožovaná
common.buy 910
Jerome Robbins Deborah Jowitt / Brožovaná
common.buy 820
Leveraging the Universe Mike Dooley / Brožovaná
common.buy 359

This report does not claim to be a complete analysis of Abercrombie & Fitch Co, but it provides a general overview of the situation of the company. It looks at internal and external factors using marketing tools like PEST- or SWOT-analysis. Because of the better data situation it focuses on the US market.§General Information§Abercrombie & Fitch Co. (A&F) is a stock exchange listed clothes company. In its 1,125 shops it sells high quality casual clothes, personal care items and accessories for men, women and kids. It consists of the brands Abercrombie & Fitch, Abercrombie, Hollister and RUEHL. Its headquarter is located in Albany Ohio (USA) since 2001.(Abercrombie & Fitch, 2009).§In 1892 David Abercrombie opened a shop called Abercrombie & Co which§specialized in camping equipment. In 1904 Ezra Fitch joined the company and the name was changed to Abercrombie & Fitch (Pitzke1, 2007).§With a change in the management in 1992 Abercrombie & Fitch repositioned itself in the market shifting its main focus on young and casual lifestyle fashion with the main target group being 18 to 22 year-old college students, male and female.§With the brand Abercrombie launched in 1998 the Company extended its business and tried to reach boys and girls between seven and fourteen.

Informace o knize

Plný název Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 28
EAN 9783640582846
ISBN 3640582845
Libristo kód 01631501
Nakladatelství Grin Verlag
Váha 45
Rozměry 140 x 216 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet